Hier vind je informatie over de levering van jouw bestelling en hoe je een bestelling eventueel kunt retourneren.
Wanneer worden mijn foto’s geleverd?
Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je van ons email ter bevestiging. Na ontvangst van je bestelling en jouw betaling gaan onze collega’s van de productie voor je aan de slag. De precieze levering hangt af van het gekozen product. Hieronder een indicatie van de levertijden:
Hoe worden de afgedrukte foto’s en canvassen verzonden?
In verband met de privacy van de kindjes versturen wij alle foto’s als pakketpost met handtekening voor ontvangst via PostNL.
Wat zijn de verzendkosten van een bestelling?
De verwerkings-/verzendkosten voor pakketten bedragen 5,95 euro.
Afhankelijk van de bestemming kan er nog een toeslag gelden bij zendingen naar het buitenland. (buiten NL)
Klachtenafhandeling
Het is vervelend als de levering van je bestelling niet volgens verwachting verloopt. Wij vragen je om eventuele klachten altijd aan ons door te geven, wij helpen ja namelijk graag om dit voor je op te lossen. Dit kan via onze klantenservice. Alle support aanvragen worden binnen drie werkdagen behandeld. Echter reageren onze collega’s van de klantenservice meestal al binnen één werkdag.
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?
Wij besteden grote zorg aan de verpakking en verzending van de bestelling. Is jouw bestelling onverhoopt toch beschadigd of op een andere manier niet goed bij je aangekomen, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice.
Ik wil mijn bestelling retourneren
Als consument heb je herroepingsrecht op een aankoop. Echter, dit geldt niet voor aankopen die op maat zijn gemaakt, zoals foto’s. Aangezien wij jouw foto’s niet opnieuw kunnen verkopen, kun je deze niet retourneren.
Ik heb het verkeerde fotoproduct ontvangen
Dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Wanneer dit gebeurt, neem dan svp zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
Contact klantenservice:
Antennestraat 60
1322AS ALMERE
KvK: 68407335
OB NL857426989B01